O B C H O D N Í P O D M Í N K Y

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

J A K T O U N Á S C H O D Í  

Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho obchodu Muschka v krajce jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. 
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouvou se rozumí Vydaná zálohová faktura, jež zákazník obdrží při zaplacení zboží. Kupní smlouva vstupuje v platnost okamžikem úhrady, v případě dobírky převzetím zboží. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: u zboží došlo k neočekávatelnému nárůstu ceny, zboží se již nevyrábí, zboží se vyprodalo a nelze ho doobjednat, cena zboží byla chybně uvedena. Prodávající je povinen o tomto kupujícího informovat - mailem nebo telefonicky. Pokud kupující již toto zboží zaplatil, bude mu odpovídající částka vrácena zpět na účet a k uzavření smlouvy nedojde. 

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je správné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Veškeré údaje musí být pravdivé. 
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Tato adresa musí být v České republice. 
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny a jeho převzetím. 
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci kamenného obchodu Muschka v krajce, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech dle platného nařízení GDPR.

PLATEBNÍ PODMÍNKY, EXPEDIČNÍ LHŮTY A PŘEPRAVNÉ

Veškeré zboží je expedováno do cca 40-90 dnů. Šaty jsou expedovány z pravidla do cca 60 dnů, ve výjimečných případech (například při velkém množství objednávek) se tato lhůta může prodloužit a to až o 90 dnů, zákazník je o tomto prodloužení vždy včas informován. Doba dodání se počítá od úhrady objednávky. 

Pokud si zákazník svoji zásilku nevyzvedne do 4 měsíců od uskladnění, zboží propadá obchodu.

Apelujeme na zákazníky, aby si svatební a plesové šaty zařizovali 6 měsíců před termínem svatby či plesu, nejen že se vyhnete stresu, zdali šaty dojdou včas, ale také bude čas na případnou reklamaci, či úpravy šatů (přidání, ubrání zdobení nebo krajky, došití stuhy v barvě svatby, či jiné opravy, které si budete případně přát). Pokud šaty bude chtít zákazník vrátit (budou vadné, nebo budou jiné a podobně), aby měl dostatek času si zakoupit či půjčit šaty jiné. Opravdu je lepší mít šaty 2 měsíce doma, než týden před termínem shánět po salónech šaty jiné.

Pro zákazníky, kteří na šaty spěchají, nabízíme expres ušití šatů. Expres ušití zkrátí dobu dodání na zhruba polovinu, ale opět platí, že se při velkém množství objednávek může doba dodání prodloužit. O prodloužení termínu budeme zákazníky neprodleně informovat mailem. 

Doporučujeme nevěstám, které si nechají ušít šaty na poslední chvíli, aby měli vždy pro všechny případy záložní plán, kdybychom nestihli šaty ušít včas. Například zakoupíte šaty 1. 1. a vdáváte se 1. 3. Doba ušití trvá cca 60 dní, kdyby nastaly komplikace, mějte raději šaty náhradní. Děkujeme za pochopení.

Obchod Muschka v krajce si vyhrazuje právo pozměnit způsob, nikoli však cenu, dopravy dojde-li k neočekávaným okolnostem.

Internetový obchod Muschka v krajce si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník neprodleně informován e-mailem.

MOŽNOSTI PLATBY SVATEBNÍCH ŠATŮ

  • Platba předem - Předem nám uhradíte zálohu 50% z ceny šatů, druhou polovinu uhradíte při dokončení a předání šatů. U podvazků je zaplacena celá částka předem.

REKLAMACE

Zákazník je povinen si zboží prohlédnout ihned po převzetí zboží, pokud vady zboží nenalezne do 24 hodin od přijetí zboží, nemůže na ně být brán zřetel.

Na reklamaci má nárok každý zákazník. Pokud bude mít kupující jakékoli pochybnosti, může zboží zdarma reklamovat. Zboží může zákazník reklamovat po dobu 2 let od přijetí zboží.

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu Muschka v krajce a právním řádem platným v ČR.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

" Reklamační řád" obchodu Muschka v krajce je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. 
Odesláním objednávky, zálohové faktury a následné zaplacení objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v internetového obchodu Muschka v krajce. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán. 
Zákazník má právo na vrácení zboží v souladu s Občanským zákoníkem § 1829. Zákazník může vrátit výrobek pouze v souladu se zněním výše uvedeného zákona. 

Svatební, společenské a plesové šaty, stejně jako ostatní zboží vyrábíme na míru zákazníka dle § 1837 nejdou vrátit bez důvodu. Pokud budete na vrácení trvat z jakéhokoli důvodu (nebudou se Vám na sobě líbit, například) pak Vám obchod Muschka v krajce vrácení umožní, podmínkou je okamžité odeslání po obdržení (nejdéle do 24 hodin), jelikož jde stále o šití na míru, zaplacená záloha se nevrací a to ve výši 50% z prodejní ceny. Tato částka zahrnuje materiál, ale ne práci na šatech provedenou, nicméně tyto šaty pro nás nejsou prodejné, jelikož najít ženu se stejnými mírami a vkusem není lehké, další úprava pro ženu s jinými mírami jsou další vynaložené náklady. Děkujeme za pochopení.

Odeslání, odevzdání šatů po více jak 24 hodinách od převzetí, se šaty budou považovat za použité a tedy hodnota šatů bude převedena na platbu půjčovného, rozdíl z ceny kupní a půjčovní Vám bude vrácen na bankovní účet.

Každé šaty jsou šity ručně, našimi švadlenkami, nejde o strojovou výrobu, proto není možné ušít šaty 2x na chlup stejně. Vždy budou mít šaty odchylky. Šaty se šijí dle předlohy, ilustrativní fotografie, šaty jsou její věrnou kopií, nemusí se však shodovat ze 100%. Barva, střih, motivy zůstávají stejné, to znamená, že šaty modré budou modré, černé šaty budou černé, červené budu červené a tak dále. Jednotlivé odstíny se mohou malinko lišit, ale opět ne o moc, zkreslovat mohou i barvy v nastavení Vašeho zařízení (monitor, tablet, telefon….) Odstíny bílé nebo tělové barvy jsou vždy k volbě. Šaty šijeme v bílé, světlé ivory, tmavší ivory, šampaň nebo tělové. V případě tělového odstínu nám sdělte, odstín pokožky (bez opálení, trochu opálená, středně opálená, velmi opálená, tmavá pokožka). Pokud máte běžnou světlou pokožku, nemusíte uvádět nic, čaty ušijeme v běžné tělové barvě. Výjimkou jsou krajky a ostatní materiály, ty se můžou malinko měnit, podobnost minimálně 95% však zůstává zachována. Materiál i krajka odpovídají ceně šatů, nemůže být na šatech například za cenu 4090,-Kč krajka v hodnotě několika set tisíc korun. Stejné je to i s ostatními materiály, které jsou kvalitní, ale ne předražené, jak je tomu u světových značek.  Děkujeme za pochopení. Veškeré šaty mají zdobení, pokud zákazník toto zdobení nechce, prosíme, aby mám tuto informaci sdělil na osobní schůzce, nebo v objednávce. Děkujeme.

U šatů, které nejsou na šněrování je nutné počítat s možností finálních úprav se švadlenkou v místě naší prodejny. Šaty na šněrování se přizpůsobí, u zipů a knoflíčků je to složitější, jelikož tam není žádná možnost variability. Pokud si tedy kupujete šaty na poslední chvíli, jakožto většina nevěst, pak Vám šaty my opravit nestihneme a je rychlejší si šaty nechat upravit v místě bydliště. Pokud máte do termínu ještě zhruba měsíc, šaty Vám samozřejmě upravíme my. Děkujeme za pochopení.

U modelů, kde nabízíme jak šněrování, tak zip je třeba si zvolit výslovně v objednávce, zdali zip nebo šněrování. Pokud si zákaznice nezvolí, je odesílán automaticky model šněrovací.

SERVIS SVATEBNÍCH ŠATŮ

Šaty můžete u nás nechat zmenšit, zkrátit, přešít, zvětšit (například v případě například prodeje šatů je upravíme na postavu nové majitelky), přidat vrstvy tylu, nebo je naopak ubrat…. Zkrátka, cokoli Vás napadne. Kalkulaci ceny vždy víte před zahájením prací a nikdy se nenavyšuje. V případě potřeby dalších materiálů je cena navýšena o onen materiál. Žádat nás můžete i o doplnění zdobení (perliček, flitrů, kamínků, korálků a podobně) cena se odvíjí od hustoty aplikace, tedy pokud si zdobení přejete každý půl centimetr, nebo centimetr, centimetr a půl..... Čím hustší tím je cena vyšší. Kalkulaci Vám vždy zašleme již včetně materiálu, případně materiál můžete k nám dopravit vlastní a hradíte pouze práci.


REKLAMAČNÍ ŘÁD 

Na veškeré zboží zakoupené v obchodě Muschka v krajce má zákazník 2 roky záruku dle § 2 161 Občanského zákoníku.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. 

V případě, že dodaný výrobek není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo požadovat buď výměnu věci nebo opravu. Není-li takový postup možný, může požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit dle § 1829. To neplatí, pokud kupující o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo ho sám způsobil. (§ 616 občanského zákoníku) 

Vada odstranitelná: V případě, že vadu lze odstranit, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu výrobku za stejný výrobek, nebo výměnu jeho součásti, pokud se vada týká jen této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit. 

Pokud kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě, nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má právo na výměnu věci, nebo od smlouvy odstoupit (je třeba odeslat se zbožím formulář s odstoupením od kupní smlouvy). 

Vada neodstranitelná: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání výrobku jako věci bez vady, má kupující právo na výměnu věci, nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o jiné vady a kupující nepožaduje výměnu výrobku má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci, nebo může od smlouvy odstoupit.

Na žádost kupujícího poskytne Muschka v krajce zákazníkovi záruku písemnou formou (záruční list). Obsah záručního listu stanoví zákon. Umožňuje-li to povaha věci, je možné vydat kupujícímu místo záručního listu doklad o zakoupení věci obsahující náležitosti stanovené zákonem. 
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat. 

Reklamaci uplatňuje kupující u prodávajícího. 

Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady zboží předloží zákazník doklad o nákupu zboží a záruční list, byl-li mu poskytnut. 

Kupující je povinen odeslat zpět reklamované vracené zboží v obalu, který odpovídá nárokům na přepravu, aby bylo řádně zajištěno před poškozením. 

Reklamované zboží zasílejte na adresu Markéta Urbischová, Hlučínská 185a, Kravaře, 74721. Veškeré kontaktní údaje jsou nedílnou součásti Vydané faktury. Zboží posílejte doporučeně. V případě oprávněné reklamace Vám na základě potvrzení od přepravce (např.Česká pošta) vrátíme vynaložené finanční prostředky. Zásilky zaslané na dobírku odmítneme a vrátí se Vám zpět.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned po řádném předložení zboží k posouzení, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do cca 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. V případě úpravy svatebních a jiných šatů je doba úpravy závislá na náročnosti opravy. Z pravidla šaty upravené odesíláme do cca 30-60-90 dnů, v závislosti na náročnosti prací, výměnu materiálů a podobně. Obecně lze říci, že čím více úkonů, tím delší doba úpravy bude. Doba úpravy může trvat kratší dobu, ale také delší, opravdu záleží na množství zadaných úkonů.

Dodavatel vyrozumí spotřebitele o vyřízení reklamace emailem.

Pokud si Kupující, který reklamuje zboží, zboží nevyzvedne po vyřízení reklamace, tedy do 5 pracovních dnů od obdržení zprávy o vyřízení reklamace, nejpozději však 30 den od uplatnění reklamace dle tohoto reklamačního řádu, uplatní se přiměřeně ustanovení podle § 656 občanského zákoníku o nevyzvednutí věci z opravy pro spotřebitele, popř. ust. § 370 obchodního zákoníku o prodlení na straně věřitele (kupujícího) v návaznosti na ust. § 373 obchodního zákoníku o náhradě škody způsobené nevyzvednutím zboží z opravy pro podnikatele.

Pokud si kupující nevyzvedne reklamovanou věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl povinen si ji vyzvednout (tedy do sedmi měsíců od uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace), má prodávající právo věc prodat. Je-li prodejci známa adresa kupujícího a jde-li o věc větší hodnoty (Věcí větší hodnoty je věc, jejíž cena ke dni uzavření smlouvy o opravě nebo úpravě věci přesahuje částku 3000 Kč dle nařízení vlády č. 258/1995 Sb.), je prodávající povinen o zamýšleném prodeji kupující předem vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyzvednutí věci.

Dojde-li k prodeji nevyzvednuté věci, vyplatí prodávající kupujícímu výtěžek prodeje po odečtění nákladů prodeje a nákladů poštovného za nevyzvednuté či odmítnuté objednávky. Právo na výtěžek prodeje musí kupující uplatnit u prodávajícího.

Peníze za vrácené nebo reklamované zboží zasíláme výhradně převodem na účet. Číslo účtu prosím připište k vrácenému zboží. Bez písemného potvrzení čísla účtu nelze peníze zaslat.

Nebudete-li spokojeni s výsledkem reklamace, můžete zboží reklamovat opětovně, s uvedením veškerých vad, které zboží nese. Popřípadě se obrátit na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů dle Zákona č. 378/2015 Sb.

Upozorňujeme zákazníky, že stejně jako v salónu, tak i u nás si před svatbou musí šaty nechat vyžehlit, není možné šaty složit tak, aby nikde nevznikl otlak.

Veškeré zboží šijeme nebo vyrábíme na míru pro zákazníka. Jelikož se ihned po platbě na šatech, sukních, bolerku, podvazku, závoji, spodničce a zbylém zboží začíná ihned pracovat, není možné vracet celou částku. Částka za vynaložený materiál propadá obchodu a to 50% z prodejní ceny. Děkujeme za pochopení.